Fotbollstränaren Zoran Lucic vs Boden Fotboll (2009)

Från: Zoran Lucic [mailto:zoranlucic1@gmail.com]
Skickat: den 7 juni 2008 23:53
Till: bbkfotboll.sportchef@telia.combbkfotboll.klubbdir@telia.com
Ämne: Vill ni vinna titlar?

 Hej Kenth (och Ingemar som jag cc:ar)


Som du vet är jag för tillfället manager Qvidning i Superettan. Dessförinnan har jag varit manager för Örgryte och Djurgården (där jag hade en betydande roll i  klubbens SM-guld  2002 och 2003).

Nu är jag ute efter nya utmaningar! Jag är intresserad av att ta över en misskött klubb i någon av ”bröddivisionerna”, t ex Boden. Som du vet är jag inte bara en duktig tränare utan behärskar även marknads- och PR-frågor, något som NI verkligen kan behöva! I ärligheten namn så är fotboll showbiz och det är där jag kommer in. Jag kan fyrdubbla era publiksiffror!

Tänkte eventuellt komma ner och träffa laget inom kort, ska vi försöka träffas i samband med detta?

Ciao

Zoran Lucic

 

—-

 

Den den 10 juni 2008 08:31 skrev Kenth Wärja Sportchef BBK Fotboll <bbkfotboll.sportchef@telia.com>:

Hej Zoran!

Jag återkommer till dig….just nu är jag näst intill fullt upptagen under denna vecka med Fotbollsskolan….jag hör av mig förhoppningsvisnästa vecka.

Hälsn Kenth

 

—-

 

Zoran Lucic
2008-06-10

till Kenth
Hej Kenta
Nästa vecka är jag tyvärr i Tyskland och träffar representanter för en känd Bundesligaklubb.
Men jag läser mailen varje kväll. När brukar ni dra igång försäsongsträningen?
Zoran

 

—-

 

Lämna en kommentar